Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) bližšie upravujú vzťah medzi Vami (ďalej len „Klient“) a spoločnosťou TADIA Services, s. r. o., so sídlom Kráľovské údolie 7576/2, 811 02 Bratislava, IČO: 52 937 062, zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka č.: 143100/B (ďalej len „Poskytovateľ“) pri poskytovaní služieb virtuálneho sídla a ďalších podporných služieb zo strany Spoločnosti (ďalej spoločne len „Služby“ a jednotlivo len „Služba“).

1. Úvodné ustanovenia

1.1 Nakoľko Klient aj Poskytovateľ sú podnikateľmi, zmluvný vzťah medzi nimi sa riadi predovšetkým príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník, v znení neskorších predpisov, pričom akékoľvek ustanovenia právnych predpisov, ktoré sa vzťahujú na spotrebiteľov sú vylúčené.

1.2 Poskytovateľ je oprávnený poskytovať Služby na základe súhlasu výlučného vlastníka nebytového priestoru č. 202A, vchod: č. 14, nachádzajúceho sa na prízemí bytového domu so súpisným číslom 3406, postavenom na pozemku reg. „C“ s parcelným číslom 285/24, druh pozemku: zastavaná plocha a nádvorie, nachádzajúcim sa v katastrálnom území Karlova Ves, obec: Bratislava-m.č. Karlova Ves, okres: Bratislava IV, zapísanom na liste vlastníctva č. 3751 vedenom Okresným úradom Bratislava, katastrálny odbor (ďalej len „nehnuteľnosť“), ktorým je spoločnosť TADIA, s.r.o., so sídlom Kráľovské údolie 7576/2, 811 02 Bratislava, IČO: 35 867 701, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka č.: 29851/B (ďalej len „Vlastník nehnuteľnosti“).

2. Uzavretie zmluvy

2.1 Proces uzavretia zmluvy medzi Klientom a Poskytovateľom začína vyplnením údajov o kontaktnej osobe Klienta a údajov o Klientovi v objednávkovom formulári dostupnom na webovej stránke Poskytovateľa.

2.2 Po vyplnení potrebných údajov v predchádzajúcom kroku si Klient v ďalšom kroku zvolí jeden z balíkov Služieb poskytovaných Poskytovateľom a spôsob platby za Služby.

2.3 Podmienkou pre odoslanie objednávky je oboznámenie sa s týmito VOP.

2.4 Zmluvný vzťah medzi Klientom a Spoločnosťou vzniká dňom odoslania (potvrdenia) objednávky Klienta s povinnosťou platby.

3. Rozsah poskytovaných Služieb

3.1 Poskytovateľ poskytuje Služby výlučne formou balíkov.

3.2 Súčasťou balíkov sú viaceré Služby, pričom súčasťou každého balíka Služieb je udelenie súhlasu Vlastníka nehnuteľnosti so zápisom adresy nehnuteľnosti do Obchodného registra a/alebo inej príslušnej evidencie ako sídla alebo miesta podnikania Klienta.

3.3 V prípade, ak si Klient vyberie balík Služieb, ktorého súčasťou je aj výber pošty, Klient sa zaväzuje doručiť Poskytovateľovi splnomocnenie na výber pošty, ktorého vzor je dostupný . Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností, Poskytovateľ nie je povinný vyberať Klientovi poštu skôr ako bude mať Poskytovateľ k dispozícii riadne udelené splnomocnenie zo strany Klienta podľa predchádzajúcej vety.

3.4 V prípade, ak si Klient vyberie balík Služieb, ktorého súčasťou je aj skenovanie pošty a/alebo skartovanie zásielok, Klient odoslaním objednávky daného balíka Služieb udeľuje Poskytovateľovi súhlas na manipuláciu so zásielkami, vrátane ich obsahu, a to najmä ich otváranie, skenovanie a prípadné skartovanie.

4. Predplatné a fakturácia

4.1 Výška ceny predplatného za poskytované Služby je určená v závislosti od konkrétneho balíka Služieb dostupného na webovej stránke Poskytovateľa. Služby je možné objednať výlučne na obdobie aspoň jedného (1) kalendárneho roka.

4.2 Súčasťou predplatného nie je príslušná sadzba DPH.

4.3 Predplatné za poskytované Služby je Klient povinný uhradiť ihneď po odoslaní objednávky.

4.4 V prípade, ak si Klient zvolil možnosť platby kartou, po odoslaní objednávky bude Klient automaticky presmerovaný do platobnej brány „Stripe“ kde Klient vyplní potrebné údaje a dokončí objednávkový proces. Následne bude Klientovi odoslaná faktúra na e-mail, ktorý uviedol vo svojej objednávke.

4.5 V prípade, ak si Klient zvolil možnosť platby prevodom, po odoslaní objednávky bude Klientovi automaticky odoslaná faktúra s príslušnými údajmi Poskytovateľa na e-mail, ktorý uviedol vo svojej objednávke.

4.6 Predplatné sa považuje za uhradené dňom pripísania výšky predplatného v celej výške na bankový účet Poskytovateľa.

4.7 Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností, povinnosť Poskytovateľa poskytovať Služby Klientovi nevznikne skôr ako Klient uhradí predplatné v celej výške podľa bodu 4.6.

5. Trvanie predplatného

5.1 Poskytovateľ poskytuje Služby v trvaní aspoň jedného (1) kalendárneho roka odo dňa uhradenia predplatného.

5.2 Aspoň dva (2) týždne pred skončením ročného predplatného bude Klientovi automaticky doručený e-mail s možnosťou obnovenia predplatného na ďalší rok, a to buď za rovnakých podmienok ako doposiaľ (vrátane spôsobu úhrady za predplatné) alebo za zmenených podmienok, pričom zmena môže spočívať výlučne vo výbere iného balíka Služieb a/alebo voľby iného spôsobu úhrady za predplatné. Výber iného balíku Služieb a/alebo iného spôsobu úhrady za predplatné môže Klient uskutočniť zvolením si príslušnej možnosti v e-maily podľa predchádzajúcej vety.

5.3 V prípade, ak Klient neuhradí predplatné na ďalšie obdobie podľa bodu 5.2 ku dňu skončenia predplatného, zmluva medzi Poskytovateľom a Klientom automaticky zaniká ku dňu skončenia predplatného.

6. Práva a povinnosti Klienta

6.1 Klient je povinný poskytovať Poskytovateľovi akúkoľvek a všetku nevyhnutnú súčinnosť pri poskytovaní Služieb zo strany Poskytovateľa, najmä, nie však výlučne, prevziať od Poskytovateľa poštu a zásielky doručované na adresu nehnuteľnosti (ak Klient nemá predplatenú Službu „preposielanie pošty“) v lehote podľa bodu 7.1.

6.2 Klient sa zaväzuje využívať adresu nehnuteľnosti výlučne na účely zápisu adresy nehnuteľnosti ako sídla alebo miesta podnikania Klienta do Obchodného registra a/alebo inej príslušnej evidencie a ďalej len v rozsahu a na účel poskytovaných Služieb.

6.3 Klient je povinný ihneď (t.j. v rovnaký deň) oznámiť Poskytovateľovi akúkoľvek zmenu svojich fakturačných údajov, zmenu doručovacej adresy a zmenu spôsobu využívania adresy nehnuteľnosti zo strany Klienta, najmä, nie však výlučne, zmenu sídla alebo miesta podnikania Klienta.

6.4 Klient je povinný najneskôr do 30 dní odo dňa skončenia zmluvy zabezpečiť zmenu alebo výmaz adresy nehnuteľnosti ako sídla alebo miesta podnikania Klienta v Obchodnom registri a/alebo akejkoľvek inej príslušnej evidencii. Na preukázanie splnenia povinnosti podľa predchádzajúcej vety postačuje originál alebo osvedčená kópia výpisu z Obchodného registra a/alebo akejkoľvek inej príslušnej evidencie nie starší ako 2 mesiace.

7. Práva a povinnosti Poskytovateľa

7.1 Ak Klient nemá predplatenú Službu „preposielanie pošty“, Poskytovateľ je povinný uschovať zásielky Klienta po dobu najdlhšie 6 kalendárnych mesiacov odo dňa ich prevzatia. Zásielky, ktoré Klient neprevezme v lehote podľa predchádzajúcej vety môže Poskytovateľ skartovať.

7.2 Ak sa v konkrétnom prípade Klient s Poskytovateľom písomne nedohodnú inak, Poskytovateľ nie je povinný prijímať zásielky adresované Klientovi (i) ťažšie ako 5 kg, (ii) väčšie ako 45 cm v ktoromkoľvek rozmere, a/alebo (iii) s objemom väčším 0,03 m3.

7.3 Poskytovateľ v žiadnom prípade nie je povinný prijať akékoľvek zásielky obsahujúce nebezpečné veci, živé zvieratá alebo tovar podliehajúci skaze. Poskytovateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie akejkoľvek zásielky podľa predchádzajúcej vety aj v prípade, ak sa Poskytovateľ dôvodne domnieva, že obsahom zásielky sú veci alebo zvieratá podľa predchádzajúcej vety.

8. Zodpovednosť a sankcie

8.1 Poskytovateľ nezodpovedá za škodu, ktorá vznikne Klientovi alebo tretej strane z dôvodu konania alebo nekonania tretej osoby, vrátane omeškania doručovateľa zásielky Klienta.

8.2 Ak má Klient predplatenú Službu „preposielanie pošty“, Poskytovateľ nezodpovedá za škodu, ktorá vznikne Klientovi alebo tretej strane z dôvodu neprevzatia alebo oneskoreného prevzatia zásielky doposielanej Klientovi zo strany Poskytovateľa. Zásielky, ktoré sa Poskytovateľovi vrátili ako nedoručené môže Poskytovateľ skartovať.

8.3 Poskytovateľ nezodpovedá za škodu, ktorá vznikne Klientovi alebo tretej strane z dôvodu oprávneného skartovania zásielky Klienta.

8.4 Klient sa týmto zaväzuje odškodniť Poskytovateľa v prípade uplatnenia akéhokoľvek nároku zo strany tretej osoby voči Poskytovateľovi v prípade, ak Poskytovateľ pri poskytovaní Služieb oprávnene otvorí, skartuje, neprevezme alebo prevezme oneskorene akúkoľvek zásielku doručovanú Klientovi.

8.5 Ak Klient poruší povinnosť podľa bodu 6.2 alebo 6.4, Poskytovateľovi vznikne nárok na zmluvnú pokutu vo výške 1.000 EUR, ktorú je Klient povinný uhradiť Poskytovateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Poskytovateľa na jej úhradu.

9. Záverečné ustanovenia

9.1 Žiadne neuplatnenie alebo omeškanie v uplatnení akéhokoľvek práva alebo oprávnenia podľa týchto VOP nebude mať za účinok vzdania sa nároku naň.

9.2 Poskytovateľ je oprávnený postúpiť svoje práva, nároky alebo pohľadávky voči Klientovi (vrátane pohľadávky na zmluvnú pokutu podľa bodu 8.5) aj bez predchádzajúceho písomného súhlasu Klienta.

9.3 Poskytovateľ je kedykoľvek oprávnený aktualizovať a/alebo meniť ustanovenia týchto VOP. Akákoľvek zmena týchto VOP je účinná odo dňa zverejnenia nového znenia VOP na webovej stránke Poskytovateľa.