FAQ - Často kladené otázky

1. Čo je virtuálne sídlo?
Virtuálne sídlo je adresa, ktorú máte zapísanú vo verejných registroch. Túto adresu uvádzate napríklad aj na faktúre. Každá spoločnosť alebo podnikateľ je povinný mať adresu a miesto podnikania na skutočne existujúcej adrese kde má označenú aj poštovú schránku.
2. Ako si môžem objednať sídlo?
3. Ako a kedy platím za objednané sídlo?
4. Pre koho je sídlo určené?
5. Čo ak príde kontrola?
6. Čo všetko je zahrnuté v základnom balíku služieb?
V základnom balíku sú obsiahnuté všetky nevyhnutné služby, ktoré sú potrebné na riadne fungovanie spoločnosti. Označíme schránku názvom vašej spoločnosti, vydáme súhlas s udelením sídla spoločnosti, preberieme a uschováme vašu poštu a taktiež vás budeme informovať o novej pošte.
7. Ako si objednám doplnkové služby?
8. Čo sa deje s doručenou poštou?
9. Ako mi bude doručený súhlas vlastníka?
10. Aká je minimálna dĺžka objednávky?

VIRTUÁLNE SÍDLO

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku?

Neváhaje nás kontaktovať.

Kontaktovať