Virtuálne sídlo je adresa, ktorú máte zapísanú vo verejných registroch. Túto adresu uvádzate napríklad aj na faktúre. Každá spoločnosť alebo podnikateľ je povinný mať adresu a miesto podnikania na skutočne existujúcej adrese kde má označenú aj poštovú schránku.
2. Ako si môžem objednať sídlo?
Virtuálne sídlo si môžete objednať vyplnením objednávkového formuláru, kde si zvolíte služby o ktoré máte záujem a vyplníte informácie o objednávateľovi. Objednávku je možné urobiť aj pomocou e-mailu alebo telefonicky.
3. Ako a kedy platím za objednané sídlo?
Pri prvej objednávke zaplatíte zvolené predplatné obdobie na začiatku pri podpise zmluvy. Následne Vám bude pred koncom predplateného obdobia vystavená faktúra na ďalšie zvolené obdobie.
4. Pre koho je sídlo určené?
Virtuálne sídlo je vhodné riešenie pre všetky typy podnikania a všetky veľkosti spoločností a taktiež aj malých podnikateľov.
5. Čo ak príde kontrola?
V prípade kontroly z daňového úrad, živnostenského registra alebo inej inštitúcie Vás budeme informovať. Taktiež kontrolu informujeme, že máte u nás zriadené virtuálne sídlo.
6. Čo všetko je zahrnuté v základnom balíku služieb?
V základnom balíku sú obsiahnuté všetky nevyhnutné služby, ktoré sú potrebné na riadne fungovanie spoločnosti. Označíme schránku názvom vašej spoločnosti, vydáme súhlas s udelením sídla spoločnosti, preberieme a uschováme vašu poštu a taktiež vás budeme informovať o novej pošte.
7. Ako si objednám doplnkové služby?
Doplnkové služby si môžete objednať v objednávkovom formulári pri objednávaní virtuálneho sídla, dodatočne v zákazníckej zóne alebo nás môžete kontaktovať e-mailom na adrese info@companyaddress.sk
8. Čo sa deje s doručenou poštou?
Doručenú poštu uschováme a podľa vášho rozhodnutia ju si môžete prísť vyzdvihnúť alebo poštu prepošleme na vami zvolenú adresu.
9. Ako mi bude doručený súhlas vlastníka?
Súhlas vlastníka nehnuteľnosti Vám bude doručený na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali v objednávke. Doručený súhlas bude podpísaný elektronickým podpisom, ktorý môžete ihneď použiť na zápis sídla do obchodného alebo živnostenského registra. Ak potrebujete vystaviť súhlas v listinnej podobe, môžete si túto možnosť zvoliť pri objednávke alebo nás kontaktovať e-mailom. Za vystavenie súhlasu v listinnej podobe je spracovateľský poplatok 10 eur.
10. Aká je minimálna dĺžka objednávky?
Virtuálne sídlo je možné si objednať minimálne na 12 mesiacov.